22 May 2006

Vineri 19 ...

Buun nimic nu indica nebunia de dupa-masa ... Tebuie doar sa merg cu Adr. la dentist (fiecare cu alta problema) si apoi...
E, pe la pranz am vorbit cu un S. care mi-a spus ca e o prezentare de moda la Hotel Phoenicia -
  • Hotel Phoenicia
  • .

    Buun - asta a cam dat peste cap programul asa ca cu mic cu mare, ne-am grabit sa ajungem la dentist(a) sa ne scobeasca in dinti :)
    Am reusit sa-mi iau si echipamentul foto si asa se face ca am ajuns - Eu cu Adr. si S. la hotel.
    Inceputul a fost cam ciudat si ne intrebam ce cautam noi acolo, insa dupa ce a venit Anna Lesko, s-a incins treaba .. bine de fapt mi s-au incins bateriile de la blitz !
    Asta pt. ca (nu inteleg de ce), Anna statea cu parul pe fatza si nu reuseam sa fac nici o poza decenta .. uff.
    A venit si Cristina Rus



    care ne-a placut mai mult - ca dovada o admiratoare s-a suit pe scena si a inceput sa danseze.
    Bonus - am si mancat.. ce sa mai .. pana pe la 22 am sta pe acolo.

    No comments: