24 May 2006

Marti - doar vreun ceas juma' rau :)

Ok - cum unele lucruri se intampla fara a putea face ceva .. uite ce s-a intamplat ieri :
trebuia sa ma duc si eu ca omul sa ma tund si apoi sa ma intalnesc cu S. la Pantene Beauty Awards ..
Plec de la servici in goana mare sa ajung din timp la frizerie .. acolo .. 2 asteptau si unul se tundea. Buun m-am gandit ca am timp. Greseala mea a fost ca n-am inrebat daca mai e careva la coada - e ERA si drept care am stat 1:30 aiurea fara sa mai am timp sa ma tund.
Mi-am revenit dupa ce am mai vb. cu A. ;)
La Pantene .. vedete domnule! Lume vesela, zambitoare si aranjata la 4 ace.
Am facut si eu poze pe unde si cu cine am putut, deh am incercat sa nu deranjez ;)
Unele au iesit, altele nu - cert esta ca m-am mai calmat si nu mai fac zeci de poze aiurea - asta-i si ideea - faci 2-3 si gata.

Iete cateva pozne format mic (multumiri S.!)





No comments: