21 March 2008

Smart Idiots by Irina Marinescu

Colectia toamna-iarna 2008-2009 a Irinei Marinescu intitulata "Smart Idiots" este inspirata din imaginea tocilarului (gheek -eng.) prezent in toate sitcom-urile americane. Au fost prezentate si outfit-urile dedicate sexului masculin, zonele de inspiratie fiind insa aceleasi.
La eveniment au fost prezenti si SWATCH bijoux, fashion&beauty. Muzica - DJ Vasile care a reusit sa combine excelent melodii total diferite una de cealalta, la un moment dat incepand chiar eu sa dansez, stricand evident cateva cadre. In rest, foarte multe reprezentante ale sexului frumos dar si cateva modele masculine celebre, care evident ca au avut parte de toata atentia :)



2 comments:

baby b. said...

hei. imi plac pozele. vreau sa-mi trimiti si mie mai multe poze cu prima fata(eu)daca se poate :-) mersi

best regards,
fata in alb

RemusN Photography said...

baby b, ma bucur ca-ti plac pozele :-) Da-mi un mail pe remusnrs@yahoo.com sau YM: remusnrs
Numai bine!